بازم دلتنگتم..

تمام شب یلدا چشم به راه بودم

چشم به راه مردی که میتونست یک لحظه صداش

یک لحظه نگاش ،فکرش،صدای قدمهاش

همه چیو عوض کنه ..

همه چیو..

ولی بازم نیومد

بازم نیومدو داغشو رو دلم گذاشت..

از اولین لحظه ای که یلدا برام شروع شد ..

جای خالیشو حس کردم..

ازاولین دقیقه یلدا چشام به دستگیره در بود همه دررو باز میکردن

جزاون کسی که من انتظارشوداشتم..

ولی من هنوزم ناامید نبودم تا وقتی که دیگه مطمن شدم نمیای..

ولی من هنوزم چشم انتظارت همینجا خونه ی مامانبزرگ روی تخت به انتظارت نشستم..



نظرات شما عزیزان:

دخترک روستایی
ساعت1:59---14 دی 1392
ببخشید که انقد دیر اومدم.
باورکن حال خودمم تعریفی نداشت......
این روزا عجیب رسیدم به بن بست.......
ولی همه پست هاتو خوندم و تک تک درداتو حس کردم.
اینهمه امید، قابل ستایشه....
برات آرزو میکنم بهش برسی عزیزکم


محمدسراوانی
ساعت14:22---2 دی 1392
سلاااااااااااااااااااااااممممم ممممممممممم من اومدممممممممم به به موفق باشی کوچیکت محمد واست اروزی موفقیت دارم بدورد بازم میام

raha
ساعت16:22---1 مهر 1392
سلام نیلوفر جون خوبی مرسی که آمدی وبهم سر زدی منم آمدم تا نگی بی معرفتم وبلاگت خیلی قشنگه همشو خوندم من لینکت میکنم تو هم اگه دوست داشتی لینکم کن

مسعود
ساعت23:17---30 شهريور 1392
باسلام
ممنون از حضورت در وبم
چرا منو لینک نکردی پ ابجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من شمارو لینک کردم ها
بازم بهم سر بزن
منتظرت هستم
بای تا های دیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 دی 1392 ا 21:21 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.